حراج خیره کننده یادگارهای کیهان شناس سرشناس ، وسایل شخصی استیون هاوکینگ 1.3 میلیون دلار فروش رفت

به گزارش وبلاگ افرا، ویلچر استیون هاوکینگ، کیهان شناس برجسته در کنار برخی دیگر از وسایل شخصی وی به فروش رفت. این وسایل با رکوردهایی خیره کننده و قیمت هایی قابل توجه به خریداران حاضر در حراجی تقدیم شد.

حراج خیره کننده یادگارهای کیهان شناس سرشناس ، وسایل شخصی استیون هاوکینگ 1.3 میلیون دلار فروش رفت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویلچر استیون هاوکینگ و سایر وسایل شخصی وی با رقم حدودی 1.3 میلیون دلار در حراجی کریستی به فروش رفت. این حراجی به شکل آنلاین برگزار گردید.

در سال 1963، هاوکینگ با بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک رو به رو شد. نوعی از بیماری های حرکتی که سلول های عصبی را کنترل می نماید و در نتیجه حرکات عضلات را تحت سلطه می گیرد. هاوکینگ 55 سال پس از تشخیص بیماری خود، با استفاده از جایگاه چرخدار زندگی کرد و این یعنی بخش عمده عمر خود را روی جایگاه چرخدار بود. وی در 14 مارس در 76 سالگی در گذشت.

بر اساس گزارش ها ویلچر استیون هاوکینگ تقریبا 387 هزار دلار به فروش رفت. یک نسخه از سرانجام نامه وی با عنوان ، خواص گسترش دنیا، که در سال 1966 توسط دانشگاه کمبریج منتشر شد و جزئیات نظری مربوط به تولد و گسترش دنیا و تابش گرانشی را منعکس می کرد نیز حدود 765 هزار دلار فروش رفت. در مجموع، این حراجی شامل 52 وسیله بود.

منبع: انتخاب

به "حراج خیره کننده یادگارهای کیهان شناس سرشناس ، وسایل شخصی استیون هاوکینگ 1.3 میلیون دلار فروش رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج خیره کننده یادگارهای کیهان شناس سرشناس ، وسایل شخصی استیون هاوکینگ 1.3 میلیون دلار فروش رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید