جوان ترین فردی که با دوچرخه جهان را دور زد

به گزارش وبلاگ افرا، پسر 18 ساله انگلیسی توانست با کامل کردن سفر دور جهان خود با دوچرخه به عنوان جوان ترین انسان در گردش دور جهان انتخاب گردد.

جوان ترین فردی که با دوچرخه جهان را دور زد

به گزارش خبرنگار، دانش آموز 18 ساله انگلیسی توانست با دوچرخه خود دور دنیا را طی نموده و به جوان ترین فردی که به چنین پیروزیتی دست یافته است، تبدیل گردد.

چارلی کاندل پس از طی مسافتی به اندازه 28968 کیلومتر توانست سفر دور دنیا خود را کامل نموده و به سلامت به محل زندگی خود بازگردد. این گردشگر شجاع در 9 ماه سفر خود به دور دنیا از 20 کشور در آسیا، اروپا، استرالیا و آمریکا عبور کرد و توانست رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.

چارلی جوان ترین فردی است که به چنین سفری طولانی و پرمخاطره دست زده است و با وجود تمام سختی ها سفر خود را به سلامت به انتها رسانده است. او در ابتدا تصمیم داشت تنها در اروپا دوچرخه سواری کند و تخمین زده بود مسافتی به طول 10000 کیلومتر را می پیماید، ولی او با تغییر برنامه مسافت سفر خود را به بیش از 16000 کیلومتر افزایش داد. چارلی کاندل خود در این رابطه گفت: با ایمان به توانایی های خود ناگهان تصمیم گرفتم دور دنیا را با دوچرخه ام طی کنم.

او در این سفر سختی ها و رنج های زیادی را تحمل کرد و حتی یکبار دوچرخه اش به سرقت رفت، ولی با تمامی سختی ها او باز هم پیروز شد به هدف خود دست یابد و تجربیات بسیار ارزشمندی را بدست آورد. چارلی خود لحظات شیرین این سفر را بسیار بیشتر از مشکلاتش دانست. سرقت دوچرخه او زمانی انجام شد که چارلی برای استراحت به هتلی در کوییزلند استرالیا رفته بود و هنگامی که صبح برای ادامه سفر به سمت دوچرخه خود رفت، آن را نیافت.

دزد علاوه بر دوچرخه او تمامی وسایل سفر و نقشه های او که در مجموع بیش از 4000 پوند ارزش داشت را سرقت کرد. چارلی کاندل در بریستول انگلیس زندگی می نماید. او رکورد قبلی جوان ترین فردی که توانسته بود دور دنیا را بپیماید را تغییر داد؛ این رکورد در دست تام دیویس 19 ساله بود که در سال 2015 به چنین پیروزیتی دست یافت.

اقدام عجیب راننده بیل مکانیکی برای دریافت طلبش از کارفرما! +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جوان ترین فردی که با دوچرخه جهان را دور زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان ترین فردی که با دوچرخه جهان را دور زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید