توسعه کسب وکارهای روستایی در کاشان در دستور کار است

به گزارش وبلاگ افرا، عباسعلی قپانی پور بعد از ظهر آدینه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به سیاست دولت در تثبیت جمعیت روستایی گفت: یکی از سیاست های دولت در تثبیت جمعیت روستایی ایجاد واحدهای کارگاهی متناسب با ظرفیت روستا به جهت فرآوری محصولات کشاورزی است که اعتبارات و تسهیلات خوبی در این زمینه درنظر گرفته شده است.

توسعه کسب وکارهای روستایی در کاشان در دستور کار است

وی با بیان اینکه فراوری اشتغال و تقویت اقتصاد روستایی از دیگر اهداف ایجاد کارگاه ها در روستا محسوب می گردد، اضافه نمود: ایجاد شغل و اشتغال و کارآفرینی از دیگر اهداف این کارگاه ها است که موجب تشویق روستاییان در ماندگاری و عدم مهاجرت می گردد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه کاشان در حوزه خیران زبانزد خاص و عام است، ابراز داشت: خوشبختانه خیران در حوزه های مختلف عمرانی ورود پیدا کردند و امید است با ورود خیرین به توسعه اشتغال روستایی و استفاده از ظرفیت ها و منابع انسانی هر روستا گام های موثری برای اشتغال، فراوری و کارآفرینی برداشته گردد.

وی تقسیم عادلانه بودجه و تسهیلات در بین روستاییان را از سیاست های فرمانداری کاشان دانست و گفت: توسعه کسب و کارهای روستایی با اعطای وام های کم بهره نیز از دیگر سیاست های پیش روی فرمانداری کاشان به جهت ماندگاری روستاییان در روستا و عدم مهاجرت به شهرهای بزرگ است.

قپانی پور ضمن اشاره به کوشش مسئولان در راستای عدم مهاجرت روستاییان به شهرها اضافه نمود: مهاجرت روستاییان به شهرها تبعات مختلفی را دارد و بر همین اساس کوشش خود را برای ایجاد بسترهای لازم اشتغال و فراهم آوردن امکانات مورد احتیاج روستاییان به کار گرفتیم

منبع: خبرگزاری مهر

به "توسعه کسب وکارهای روستایی در کاشان در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کسب وکارهای روستایی در کاشان در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید