بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی گلستان مصوب شد

به گزارش وبلاگ افرا، به گزارش خبرنگاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در نشست با مدیر کل جهاد کشاورزی گلستان که در دفتر مدیریت جهاد برگزار گردید، اظهار کرد: هدف از حضور در سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به واسطه گستردگی کار آن، خدا قوت گویی و تقدیر از همت تمام کارکنان جهادکشاورزی استان است که برای ارتقاء تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی همراه کشاورزان سخت کوش استان کوشش می نمایند.

بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی گلستان مصوب شد

وی با بیان این که پایه اقتصاد استان کشاورزی و مباحث مربوط به آن است، اعلام نمود: بالغ بر سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی مصوب شد که برای جذب، احتیاج به پیگیری دارد.

هاشمی ادامه داد: از این مبلغ، دو هزار و 200 میلیارد تومان مربوط به توسعه گلخانه ها، هزار میلیارد تومان در بخش پرورش میگو و زهکشی و 355 میلیارد تومان در سایر بخش های مرتبط با کشاورزی است.

استاندار گلستان به رییس و مدیران جهادکشاورزی استان توصیه کرد: برای جذب سرمایه گذار کوشش کنید تا اشتغال استان افزایش یابد.

وی اضافه نمود: با کوشش و همت همه دست اندرکاران و مردم در توسعه استان گلستان باید قدم بزرگ برداریم تا شاهد پیشرفت استان در تمام زمینه ها باشیم.

همچنین در این جلسه، مختار مهاجر مدیر کل جهاد کشاورزی استان، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران که در آستانه چهل سالگی آن قرار داریم تولیدات کشاورزی استان از یک میلیون و 500 هزار تن به چهار میلیون و 950 هزار تن با کوشش و همت کشاورزان و دست اندرکاران رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی گلستان مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی گلستان مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید