برندگان نخستین اکوماراتن کشور در جنگل ابر شاهرود تعیین شدند

به گزارش وبلاگ افرا، حمیدرضا حسنی در مصاحبه با خبرنگاران، بابیان اینکه بزرگ ترین اکوماراتن کشور در دو بخش 21 و 42 کیلومتر در دو گروه مجزای بانوان و آقایان صبح پنج شنبه هم زمان با عید غدیر در جنگل ابر شاهرود برگزار گردید، ابراز داشت: در این دوره از مسابقات 110 شرکت کننده به انضمام پائولو ونتورینی رکورددار گینس و پائولو بارگینی از کشور ایتالیا نیز حضور داشتند.

برندگان نخستین اکوماراتن کشور در جنگل ابر شاهرود تعیین شدند

وی اضافه کرد: در نیم ماراتن آقایان منصور بیات در سکوی اول ایستاد و رحیم قهرمانی و علی اکبر جلالی مقام های دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه در ماراتن 42 کیلومتر اکبر نقدی بازمان دو ساعت و 55 دقیقه در سکوی نخست نهاده شد، ابراز داشت: احمد منصوری نیز با دو ساعت و 56 دقیقه و علی قره قیدی هم با سه ساعت و یک دقیقه به ترتیب در رده دوم و سوم جدول ایستادند.

حسنی در ادامه توضیح داد: در گروه بانوان فرزانه شریفی در بخش 42 کیلومتر در سکوی نخست نهاده شد و در نیم ماراتن نیز زینب احمد پور این صندلی را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: 12 رکاب زن نیز در این دوره از مسابقات حضور داشتند که امجد قربانی در مسافت 42 کیلومتری با کنار زدن رقبا سکوی نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش وبلاگ افرا، مسیر آغاز مسابقه روستای ابر شاهرود و نقطه انتها نیز در همین مکان نشان گذاری گردیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برندگان نخستین اکوماراتن کشور در جنگل ابر شاهرود تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان نخستین اکوماراتن کشور در جنگل ابر شاهرود تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید