امید در مجموعه شهری زنجان باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ افرا، مسیح الله معصومی شامگاه پنجشنبه در نشست تخصصی شهرداران با حضور معاون وزیر کشور، اضافه نمود: شهرداری ها به عنوان عمومی ترین بخش دستگاه خدمات دهنده، گسترده ترین خدمات را انجام می دهند.

امید در مجموعه شهری زنجان باید تقویت گردد

وی اظهار کرد: بر اساس آنچه اعلام شده، حدود 1000 نوع خدمت توسط شهرداری ها ارائه می گردد.

شهردار زنجان گفت: باید برای ارائه خدمات کوشش بیشتری انجام گردد که خوشبختانه شهرداری با همراهی شورا، افزایش 50 درصدی بودجه نسبت به سال گذشته را دارد و بیش از 93 درصد از بودجه هفت دوازدم را تاکنون محقق نموده است.

معصومی توضیح داد: شهرداری زنجان برای سرانجام پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه جدید کوشش می نماید و همچنین نگاه ویژه ای در حوزه برون سپاری ا نجام شده است.

وی اضافه نمود: در حوزه سرمایه گذاری، حمل ونقل عمومی به خصوص افتتاح پیاده راه، اقدامات مناسبی در شهر زنجان صورت گرفته و به همین دلیل امید در مجموعه شهری باید تقویت گردد.

وی بابیان اینکه مسائل و موانعی وجود دارد، ابراز کرد: در امسال با افزایش قیمت و کاهش پرداخت عوارض روبرو هستیم و علاوه بر این موارد تعهدات دولت ها به شهرداری ها از بخش های مختلف نزول داشته است.

شهردار زنجان اضافه نمود: در رابطه با برون سپاری دستورالعمل قاطعی ابلاغ نشده و چابک نبودن سیستم اجرایی که به سبب مازاد نیروی انسانی رخ داده، مسئله ای برای همه شهرداری ها است.

معصومی اضافه نمود: مردم از بدو تولد تا سرانجام زندگی شان با شهرداری ها در ارتباط هستند و مردم به هر شکلی با شهرداری سروکار دارند و در حال حاضر مردم احتیاج به امید بیشتری دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امید در مجموعه شهری زنجان باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید در مجموعه شهری زنجان باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید