ارشاد و شهرداری همدان برای ساخت پردیس سینمایی پای کار بیایند

به گزارش وبلاگ افرا، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان همدان با درخواست از استانداری و فرمانداری برای تشکیل جلسات آموزشی ویژه مدیران و تبیین نحوه جذب بودجه از ستادهای کشور با استفاده از برنامه های کلان کشوری، گفت: در کنار اعتبارت استانی توان مدیران در جذب اعتبارات ملی می تواند به پیشبرد برنامه های توسعه ای استان همدان یاری کند.

ارشاد و شهرداری همدان برای ساخت پردیس سینمایی پای کار بیایند

وی اضافه نمود: آنچه مهم است اینکه بتوانیم در ارتباط با مسئولیت خود ضمن ارتباط با وزرات متبوع در راستای جذب منابع پیروز عمل کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 4 میلیارد تومان از محل 0.27 درصد سهمیه نوسازی مدارس برای دو استخر ناحیه یک و 2 همدان جذب شده که در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی گفت: مبلغ 5 میلیاردتومان نیز از محل اعتبارات بنیاد برکت برای 5 مدرسه درحال احداث همدان جذب شده کمااینکه در عملیات اجرایی استخر بانوان همدان و زورخانه بین المللی همدان با جذب اعتبارات ملی پیش رفته ایم.

حاجی بابایی بابیان اینکه از پروژه های ملی راه آهن تهران - همدان با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد تومان در سال آینده برای احداث ایستگاه و سریع السیر و برقی شدن مدنظر قرار گرفته است، گفت: پروژه های ساماندهی فاضلاب همدان و فامنین نیز از پروژه های دارای ردیف ملی است و بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار ملی علاوه براعتبارات موجود جذب شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ازجذب و تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار وام های اشتغالزایی اطلاع داد و گفت: این مورد نیز علاوه بر سقف اعتبارات مصوب است که می تواند مسائل بسیاری را حل نماید.

وی به اعتبار احداث زیر گذرهای همدان نیز اشاره نمود و گفت: 7 میلیارد تومان برای زیرگذر اتوبان ها جذب شده است.

حاجی بابایی گفت: شهرداری همدان اعتبار خود را بالغ بر 700 میلیارد تومان بسته و رقم های خوبی پیش بینی شده است اما با پیگیری های بیشتر می توانیم از سایر منابع نیز استفاده کنیم،

وی با تاکید براینکه سال گذشته بیش از 7 ردیف ملی برای پروژه های همدان با استفاده از این موارد ایجاد شده، اضافه نمود: سال جاری هم برای سال آینده پیگیری های بسیار جدی در زمینه جذب اعتبار خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه همدان نه در ردیف استان هایی است که مشمول اعتبارات 3 درصد برای استانهایی که نفت دارند گردد و نه در ردیف مناطق محروم واقع شده است، گفت: استان های محروم ضرایبی خاص برای جذب اعتبار دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: با وجودی که همدان نه جزء استان های دارای ردیف 3 درصد نفت است و نه در استان های محروم واقع شده است در فضای استان حرکت خوبی دیده می گردد و میتوان امیدوار بود که با حرکت خوب مدیران در جذب اعتبارت بیشتر پیروز عمل کنیم.

وی به پروژه پردیس سینمایی همدان اشاره نمود و گفت: باید اداره کل ارشاد و شهرداری همدان با جدیت به میدان بیایند و برای تکمیل و بهره برداری این پروژه همت نمایند.

حاجی بابایی بابیان اینکه شهرداری باید تبصره 5 استفاده کند و مکرر در جلسات مختلف به تبیین برنامه ها و پروژه ها پرداخته گردد، گفت: میراث فرهنگی با رایزنی موثر از سازمان برنامه و بودجه حدود 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اوراق برای موزه هنرهای معاصر جذب نموده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از مدیرانی که برای جذب اعتبار برنامه ارائه دهند، به جد حمایت می کنیم، گفت: برنامه ها و پروژه ها احتیاج به پیگیری دارد و اکنون زمان مدیریت یک جانشستن نیست.

وی با بیان اینکه باید حرکت کرد و با جدیت برنامه ها را نظارت و پیگیری کرد، گفت: هر مدیری در هر مرحله از جذب اعتبار برای دستگاه اجرایی اگر احتیاج داشته باشد درکنارش قرار خواهیم گرفت ضمن این که رایزنی هایی نیز با ارائه برنامه های عملیاتی در راستای اجرای برنامه های کلان کشور انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارشاد و شهرداری همدان برای ساخت پردیس سینمایی پای کار بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارشاد و شهرداری همدان برای ساخت پردیس سینمایی پای کار بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید