50 میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه قم اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ افرا، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سخنانی گفت: در بودجه سال 98 کشور چند کار مورد پیگیری نهاده شد و 3 هزار و 200 میلیارد تومان عوارض سوخت که سال های قبل به شهرداری ها داده نشده برای سال 98 این عوارض به شهرداری ها و دهیاری ها داده می گردد و سال 98 باید سرانجام سال بدهکاری دولت به شهرداری ها باشد.

50 میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه قم اختصاص یافت

وی با بیان اینکه در سال 98 فاینانس خوبی برای شهرداری ها گذاشته شده است، اضافه نمود: اتفاق خوبی که در بودجه سال 98 کشور اتفاق افتاده این است که به بنیاد مسکن این اجازه داده شد که همانند بازسازی مناطق زلزله زده در بافت های فرسوده نیز اجازه ساخت و ساز قبل از وقوع زلزله داده گردد.

اختصاص بودجه نوسازی بافت فرسوده برای قم و خاش

نماینده مردم قم در خانه ملت با بیان اینکه برای دو شهر قم و خاش در بودجه سال 98 بودجه ای برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته شده است، اضافه نمود: بنیاد مسکن در سال 98 وارد قم می گردد و بر اساس طرح جامع شهری بر اساس بودجه در نظر گرفته شده خانه ها را تخریب و از نو می سازد.

وی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه قم اختصاص داده شده است، اضافه نمود: این بودجه به شهرداری قم تخصیص داده شده که هر چه سریع تر باید این بودجه جذب گردد؛ ما امروز به فرودگاه احتیاج داریم و یکی از بانک های خصوصی برای تکمیل فرودگاه قم اعلام آمادگی نموده است.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه امیدواریم 100 دستگاه اتوبوس برای قم در سال 98 اختصاص یابد، اضافه نمود: بودجه خوبی برای مناطق محروم استان و حاشیه شهر قم به سپاه داده شده است که باید کوشش کرد این بودجه ها را جذب کرد تا در قالب طرح های محدودیت زدایی اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "50 میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه قم اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه قم اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید