10 ایده برتر برای شب سال نو

به گزارش وبلاگ افرا، فصل تعطیلات بسیار دور از آنچه انتظار می‌رود و جشن لذت بخش است ، هنوز فرا نرسیده است ! خود را آماده کنید و با برخی سرگرمی ، آتش‌بازی ، موسیقی و به سال نو خوش‌آمد بگویید . ببینید انتخاب‌های دیگری را برای شما انتخاب کرده‌ایم و یک دقیقه هم وقت خود را هدر نمی‌دهید - ای و همین الان !

10 ایده برتر برای شب سال نو

10. و بخورید
یک شانس را صرف بهترین غذاها کنید و - یک‌بار در یک سال فرصت کنید که واقعا ً خودتان را خراب کنید و در مورد آن احساس گناه نکنید . بعد از این همه - یک جشن مهم و یک شرکت باید یه سرگرمی درست و حسابی داشته باشه . این شلوغ‌ترین زمان رستوران ، میله‌ها ، اتاق‌های نشیمن و باشگاه‌های شبانه است که پیشنهادها ویژه‌ای را برای میهمانان خود آماده می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این فرصت را از دست ندهید که به راحتی لذت ببرید و احساسات خود را با چیزهای خوش‌مزه و با کیفیت تغذیه کنید .
9. رفتن به سبک رومانتیک
Alila Purnama یک هتل در اندونزی است که یک استراحت خوب و همچنین سفر رمانتیک در اطراف جزایر عجیب و غریب را فراهم می‌کند . سفر دریایی Komodo سفر 6 شب به سرزمین اژدها سوارها است . کشتی در امتداد خط ساحلی خوش‌منظره حرکت می‌کند . این نمایشگاه بازدیدکنندگان را به منطقه جزایر باندا ، که به خاطر زندگی آبزیان ثروتمند و صخره‌های مرجانی مشهور است ، جذب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شانس منحصر به فرد برای سفر ماجراجویانه و ماجراجویانه است .
8. مراجعه به (Dogsledding ) در (گرینلند )
توریست‌ها می‌توانند با اسکی یا اسکی در گرینلند سفر کنند ، اما هیچ چیز قابل‌مقایسه با سنت قدیمی سگ نیست . سگ‌ها بهترین دوستان هستند و یک تجربه فراموش‌نشدنی از پیوستن به نیروها است . علاوه بر این سگ‌های قابل پرستش سخت کار می‌کنند تا درجه‌حرارت سرد و سرد شود . علاوه بر این سگ‌ها می‌دانند که سگ‌ها خیلی لاغر هستند و به آنجا نمی‌روند .
چرا به آنجا بروی ؟
Mushing یک هنر واقعی در گرینلند است - شما نه تنها سفر هیجان انگیزی را از طریق محیط عالی تجربه خواهید کرد ، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه سگ‌های سورتمه را پرورش دهید - این یک تجربه هیجان‌انگیز است .
7. جشن سال نو در کوهستان
اگر شما یک ماجراجو هستید و دوست دارید خود را به چالش بکشید ، به یک کوه صعود کنید . این یک پایان بزرگ در طول سال خواهد بود و شما از ایجاد یک فهرست جدید برای سال جدید اله‌ام می‌گیرید . قله‌های مختلفی وجود دارند که توسط افراد غیر حرفه‌ای قابل‌دسترسی هستند و اجازه می‌دهند بدون تجهیزات ویژه به قله برسند .
چرا به آنجا بروی ؟
چالش بزرگ‌تر شدن و بهبود خودتان - یک ایده جدید در سال جدید است .
6. مراجعه به اپرا و باله
بسیاری از نمایش‌ها در این شب ویژه برگزار می‌شوند . این فرصت را برای رفتن به خانه مشهور اپرا از دست ندهید و یکی از بهترین عملکردهای سال را بشنوید - هر تئاتر تاکید زیادی در نمایش نهایی این فصل دارد .
کجا بروم ؟
در سیدنی ، درسدن ، وین ، مسکو ، نیویورک ، لندن ، پاریس ، و میلان یکی از مشهورترین و معتبرترین سالن‌ها هستند .
5. به Aurora شمالی و شمالی Borealis بروید .
جشن سال نو را زیر آسمان درخشان جشن بگیرید ، جایی که برف زیر پاهای شما فشار می‌آورد و سرما منجمد می‌شود . در بیرون آتش درست کنید ، خودتان را آماده کنید و در حالی که چراغ‌های شمال نمایش فریبنده خود را انجام می‌دهند ، شکل و رنگ‌های در حال تغییر در آسمان را تماشا کنید .
کجا بروم ؟
اگر به ایسلند ، نروژ ، سوئد و فنلاند بروید ، این نورها را از دست نخواهید داد.
4. تفریحی در پیست اسکی داشته باشید
از فعالیت‌های زمستانی لذت ببرید . اگر شما در جایی زندگی کنید که برف وجود دارد و می‌توانید به اسکی یا اسکی بروید - خود را خوش‌شانس بدانید . در غیر این صورت ، چمدان‌های خود را جمع کرده و به یکی از مکان‌های اسکی شگفت‌انگیز دیگر بروید ، که یک مسکن گرم ، گرم و راحت را فراهم می‌کنند ، با کوه‌ها و دامنه‌های برف پوشیده شده و برای اسکی کردن کامل هستند .
کجا بروم ؟
Resorts در کوه‌های آلپ - فرانسه ، سوییس ، اتریش ، در ایتالیا ، آسپن در آمریکا و پارک‌های ملی مختلف در کانادا در طی این فصل شلوغ و هیجان‌انگیز به میهمانان خوش‌آمد می‌گویند .
3. به کارناوال بپیوندید
یک تعطیلی بسیار مهم در فرهنگ چینی . این تاریخ تقریبا ً بین ماه ژانویه تا میانه ماه فوریه فرق می‌کند . مردم با صدای بلند جشن می‌گیرند ، می‌کنند و بازی می‌کنند، بسیاری از لباس‌ها و وسایل آتش‌بازی استفاده می‌کنند .
در این اثنی ، کارناوال کیپ تا ون در روز دوم ژانویه در خیابان‌ها برگزار می‌شود و صدها تن از نوازندگان و را در بر می‌گیرد .
چرا به آنجا بروی ؟
صداها و مناظر به طور کامل درهم می‌رود و متقاعد می‌شوند که شرکت کنند .
2. از یک جزیره گرمسیری تجلیل به عمل آورید
برخی از آن‌ها لذت زیادی در فرو بردن خود در فعالیت‌های زمستانی مختلف دارند در حالی که برخی دیگر آرزو دارند که از هوای سرد فرار کنند . مالدیو ، تایلند ، سیشیل ، بورا بورا و جزایر کاریبین هنوز در زمره محبوب‌ترین مکان‌های تعطیلات در میان دوستداران فراغت ساحلی هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه سرگرمی سرگرم‌کننده برای شب عید پاک فراهم خواهد کرد و خونگرمی و خونگرمی در حال استراحت را حفظ خواهد کرد.
1. به سال نو در یک شهر بزرگ خوش آمدید .
نیویورک ، سیدنی ، توکیو ، پکن ، لندن … این لیست بی‌پایان است . چه در کشور شما باشد و چه در خارج از کشور ، شهرهای بزرگ برای جشن سال نو شانس خود را خرج می‌کنند . نمایش‌های موسیقی ، carnivals و آتش‌بازی و expected هستند که جمعیت را جذب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
از فعالیت‌های بسیاری لذت ببرید که یک شهر بزرگ ارائه می‌دهد و توسط هزاران نفر احاطه شده‌است .

به "10 ایده برتر برای شب سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ایده برتر برای شب سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید