محبت زیادی به همسر خطرناک است!

به گزارش وبلاگ افرا، محبت بیش ازحد یک نوع بیماری است. افرادی که زیاد محبت می نمایند، عزت نفس پایینی دارند و خودشان را دوست ندارند.

محبت زیادی به همسر خطرناک است!

در هر چیزی اگر زیاده روی کنید قطعا نتیجه منفی دارد. محبت و مهربانی بیش ازحد در روابط عاطفی یا محبت آمیز می تواند آسیب پذیر باشد. در برخی موارد محبت های زیاد می تواند شروع یک مشکل بسیار جدی گردد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان عوارض محبت زیادی به همسر می پردازیم.

محبت زیادی به همسر

محبت زیاد و افراطی می تواند بسیار فاجعه بار باشد. در ادامه به عواقب زیاده روی محبت در روابط عاطفی پرداخته می گردد.

ابراز نکردن احساسات خود از عوارض محبت زیادی به همسر

بسیاری از افراد در مواقعی که خشمگین یا ناراحت هستند و سرشار از احساسات منفی هستند آن را ابراز نمی نمایند و این رفتارها را پنهان می نمایند. تلنبار کردن این احساسات اصلا به نفع شما نیست کنترل آن ها گاهی سخت می گردد.

محبت زیاد باعث می گردد فرد دیگر فرصتی برای ابراز احساسات نداشته باشد. توصیه روانشناسان این است که هر جا که خواستید احساسات خود را تخلیه کنید. همواره خود واقعی تان باشید و خود را قربانی نکنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چرا زنان متاهل به شوهران خود خیانت می نمایند؟ سر بزنید.

خود را نادیده می گیرند

بسیاری از افراد برای اینکه خود را به طرف مقابل خوب نشان دهند، به صورت عمدی محبت زیادی به همسر خود می نمایند. این افراد خود را نادیده می گیرند و در نتیجه از ارزش و اعتبار آن ها کم می گردد. این افراد فرصت و زمان زیادی را برای سایر افراد صرف می نمایند و در نتیجه فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی خود را ندارند. درنتیجه دچار محدودیت می شوند و آزادی عمل ندارند. این رفتار به شخص آسیب می زند، بنابراین باید از این ایجاد چنین شرایطی در رابطه پیشگیری کنیم.

مورد سوء استفاده قرار گرفتن از از عوارض محبت زیادی به همسر

دریافت محبت زیاد باعث می گردد که افراد به صورت ناخودآگاه یا آگاهانه از همسر خود سوءاستفاده نمایند. حتی ممکن است کارها و امور شخصی خود را به او بسپارند. اگر در چنین شرایط قرار گرفته اید بهتر است اوضاع و شرایطی که در آن هستید را آنالیز نموده و مجددا آن را مرور کنید.

یکنواخت شدن روابط از از عوارض محبت زیادی به همسر

محبت زیاد در رابطه عاطفی یا زندگی مشترک در مرحله اول به ریشه رابطه خود ضربه می زنند. در نتیجه آن فرد دیگر تمایل به بودن در کنار شما را ندارد. خودتان نیز احساس بدی پیدا می کنید و روند رابطه شما یکنواخت می گردد. در نهایت آفت به جان رابطه شما می افتد و باعث جدایی می گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 تکنیک ساده برای آرامش فکر و روح شما را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "محبت زیادی به همسر خطرناک است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبت زیادی به همسر خطرناک است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید