شهرگردی؛ پیشنهاد یک بازیگر برای نوروز 99

به گزارش وبلاگ افرا، بازیگر مدرسه پیرمرد ها به اقشار مختلف جامعه پیشنهاد کرد که برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری کشور شهرگردی نمایند.

شهرگردی؛ پیشنهاد یک بازیگر برای نوروز 99

رضا بنفشه خواه بازیگر کشورمان، با بیان اینکه خیلی از افراد ساکن تهران با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا نیستند، به خبرنگار ، گفت: شهرگردی و آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر ها و مناطقی که در آن زندگی می کنیم را به همه پیشنهاد می کنم. ممکن است که در دوران مدرسه و در قالب کتاب های درسی با بعضی جاذبه های تاریخی و طبیعی کشور آشنا شده باشیم، اما بعضی از ما با اتمام دوران مدرسه اطلاعات مرتبط به این جاذبه ها را فراموش می کنیم. این در حالی است که وقتی یک جاذبه گردشگری را از نزدیک ببینیم اطلاعات مرتبط با آن بیشتر در ذهنمان می ماند. مثلا من بچه هایم را در کودکی و نوجوانی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کشور به سفر می بردم و آن ها بسیاری از جاذبه های تاریخی شهر و کشورشان را می شناسند و اطلاعات مرتبط به آن ها را می دانند.

او اضافه نمود: گردشگرانی که از شهری به شهر دیگر می فرایند، بیشتر از ساکنان شهر مقصد با جاذبه های گردشگری آن شهر آشنا هستند؛ زیرا زمان کافی برای آشنایی با آن را دارند. شبکه های استانی هم نقش بسزایی در معرفی جاذبه های گردشگری کشور دارند.

بنفشه خواه درباره کار های جدید خود در عرصه بازیگری هم گفت و خاطرنشان کرد: 2 ماه پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی شهر گربه ها (1 و 2) با کارگردانی سید جواد هاشمی تمام شد و این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شهرگردی؛ پیشنهاد یک بازیگر برای نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرگردی؛ پیشنهاد یک بازیگر برای نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید