تیم ثبات و همگرایی: حاکمیت تقلبی در افغانستان پذیرفتنی نیست

به گزارش وبلاگ افرا، عضو ارشد تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله تاکید نمود که حتی یک رأی غیرشفاف و ایجاد حاکمیت تقلبی را توسط هر فرد و جناحی در افغانستان نخواهیم پذیرفت.

تیم ثبات و همگرایی: حاکمیت تقلبی در افغانستان پذیرفتنی نیست

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ افرا، فضل احمد معنوی عضو تیم انتخابات ثبات و همگرایی به وبلاگ افرا گفت که به دنبال اجرای قانون است و کمیسیون انتخابات نیز باید بر اساس قانون عمل کند.

وی با اشاره به نشست روز گذشته رسانه ها و احزاب با کمیسیون انتخابات افغانستان نیز گفت که عملکرد این کمیسیون را بر اساس لوایح و مواد قانونی زیر سوال بردیم.

معنوی اضافه کرد که کمیسیون انتخابات افغانستان را مجبور خواهیم کرد تا آرا را شفاف سازی کند زیرا حاکمیت تقلب از هر فردی و از هر جناحی پذیرفتنی نیست.

عضو ارشد ثبات و همگرایی توضیح داد که ما بیش از دیگران به اعلام نتایج مشتاق هستیم اما آرا باید شفاف باشد.

وی درباره تظاهرات علیه تقلب در هفته های اخیر نیز اعلام نمود که مردم به تقلب نه گفته اند و مقامات باید آن را بشنوند زیرا اگر صدای مردم شنیده نشود در مقابل آنها خواهند ایستاد.

فضل احمد معنوی ادامه داد که تیم عبدالله مسئله ای با بازشماری آرا ندارد اما آرای تقلبی را نخواهد پذیرفت. در عین حال در بسیاری از ولایت ها پس از بازشماری نتیجه دلخواه کمیسیون انتخابات بدست نیامده است.

روز گذشته نیز اسدالله سعادتی معاون دوم تیم انتخاباتی عبدالله در نشست کمیسیون انتخابات گفت که این کمیسیون تصمیم گرفته که این نشست به نتیجه نرسد.

وی پس از آن نیز به نشانه اعتراض به آنچه شنیده نشدن صدای معترضان خواند محل نشست را ترک کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیم ثبات و همگرایی: حاکمیت تقلبی در افغانستان پذیرفتنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ثبات و همگرایی: حاکمیت تقلبی در افغانستان پذیرفتنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید