انتقاد تند خواهر رونالدو از اریک تن هاخ

به گزارش وبلاگ افرا، الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، در شبکه های اجتماعی حملات تندی علیه اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، انجام داد و او را به خاطر تعویض کردن رونالدو در ملاقات روز یکشنبه یونایتد مقابل نیوکسل سرزنش کرد.

انتقاد تند خواهر رونالدو از اریک تن هاخ

رونالدو در آن بازی برای دومین بار در فصل جاری در یک مسابقه لیگ رجحان از ابتدا به میدان رفت، ولی بعد از 70 دقیقه تعویض شد تا مارکوس رشفورد به جای او وارد میدان گردد. خواهر کریستیانو که از این اتفاق خشمگین است در شبکه های اجتماعی تن هاخ را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

رابطه تن هاخ و کریستیانو در فصل جاری زیر میکروسکوپ قرار داشته است. تن هاخ رونالدو را به مراتب بیش از آنکه هوادارانش انتظار دارند نیمکت نشین نموده و هر بار در پاسخ به سوالات در این باره طفره رفته است.

خواهر رونالدو تصویری از یک استوری اینستاگرامی را منتشر کرد که تیترش توجیه اریک تن هاخ برای تعویض کریستیانو رونالدو بود. آویرو در کپشن این عکس نوشت: خیلی دیر است. خواهر رونالدو از دو اموجی که نشانه سرریز خشم و انزجار هستند استفاده کرد تا نشان دهد همه پل های پشت سر او در رابطه اش با تن هاخ تخریب شده است.

این اولین بار نیست که خواهر کریستیانو به خاطر آنچه در ارتباط با برادرش مطرح می گردد در شبکه های اجتماعی واکنش نشان می دهد. چند روز پیش بعد از انتقاد ها در پرتقابل به عملکرد رونالدو در تیم ملی این کشور او در پیامی آن ها را قدرناشناس خواند.

منبع: فرارو

به "انتقاد تند خواهر رونالدو از اریک تن هاخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند خواهر رونالدو از اریک تن هاخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید