ادعای وبگاه عراقی: پیغام شدیداللحن واشنگتن به سیاستمداران عراقی در پی حمله به عین الاسد

به گزارش وبلاگ افرا، پس از اعلام حمله گسترده راکتی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در عراق، یک وبگاه عراقی مدعی شد که واشنگتن در ارتباط با این حملات پیغام شدیداللحنی به سیاستمداران عراقی منتقل نموده است.

ادعای وبگاه عراقی: پیغام شدیداللحن واشنگتن به سیاستمداران عراقی در پی حمله به عین الاسد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افرا، منابع عراقی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از پیغام شدیداللحن آمریکا به سیاستمداران عراقی در پی حملات راکتی به پایگاه های این کشور خبر دادند.

منابع عراقی، بامداد و بعدازظهر امروز، از حملات گسترده راکتی به پایگاه های آمریکا در اربیل و استان الانبار خبر دادند.

پایگاه خبری شفق نیوز به نقل از یک منبع دولتی مدعی شد که بعضی از دیپلمات های آمریکایی، امروز، به واسطه چند مقام دولتی عراقی پیغامی شدیداللحن به سیاستمدار عراقی در ارتباط با حملات اخیر منتقل نموده اند.

طبق این گزارش، در این پیغام اشاره شده است که واشنگتن به زودی به گروه هایی که در حمله به منافع و اهداف آمریکایی دست داشته اند، پاسخ خواهد داد.

منابع عراقی، بعدازظهر امروز، از شلیک ده ها راکت به سمت پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق خبر دادند. پس از انتشار گزارش حمله، گروهی به نام ثأر المهندس رسما در بیانیه ای اعلام نمود که مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد را با 30 راکت گراد هدف حمله قرار داده است.

با این حال، وین ماروتو سخنگوی ائتلاف آمریکایی مدعی شد که این پایگاه با چهارده راکت هدف قرار گرفته است.

مارتو بعلاوه در پیغامی اعلام نمود که سه نظامی در این حمله مجروح شده اند و تنها پس از گذشت چند دقیقه و با اصلاح پیغام پیشین خود گفت که این حمله به جراحت دو تن انجامیده است.

پس از تأیید این حمله از سوی ارتش عراق و ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش، منابع خبری گزارش دادند که بالگردهای آمریکا به صورت گسترده بر فراز عین الاسد به پرواز درآمده اند.

از سوی دیگر، منابع عراقی بامداد امروز هم گزارش داده بودند که محل استقرار نیروهای آمریکا در اربیل (شمال عراق) با 20 راکت و سه پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.

همزمان با انتشار گزارش حمله محل استقرار نظامیان آمریکا در عین الاسد، منابع سوری هم خبر دادند که بزرگترین پایگاه آمریکا در شرق سوریه هم هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ادعای وبگاه عراقی: پیغام شدیداللحن واشنگتن به سیاستمداران عراقی در پی حمله به عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای وبگاه عراقی: پیغام شدیداللحن واشنگتن به سیاستمداران عراقی در پی حمله به عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید